OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Aktualności


Drugiej szansy nie będzie…


Najnowsze badania pokazują, że Klient, który jest niezadowolony z obsługi w autoryzowanym salonie samochodowym już do niego nie wróci, a samochód i tak kupi, tyle że u konkurencji.


Pomimo lektury licznych i ogólnodostępnych na rynku raportów dotyczących obsługi w salonach i serwisach samochodowych, nie potrafiliśmy precyzyjnie odpowiedzieć naszym Klientom z branży automotive na kluczowe pytanie: Na co szczególnie zwraca uwagę Klient podczas wizyty w salonie i serwisie? Dlatego też zdecydowaliśmy się przeprowadzić badanie i to sprawdzić!

Jak zareagował(a)by Pan/i na niesatysfakcjonującą obsługę w salonie samochodowym?

Badanie zrealizowano z osobami, które w ciągu ostatnich 24 miesięcy kupiły nowy samochodów w salonie autoryzowanego dealera. Metoda CAWI. Wielkość próby N – 304. Termin realizacji: wrzesień 2018.

Ponad 76% respondentów deklarowało, że w przypadku niesatysfakcjonującej obsługi w salonie samochodowym udałoby się do innego salonu tej samej marki lub udałoby się do salonu innej marki!

Jak faktycznie wygląda obsługa w autoryzowanym salonie samochodowym? Na co Klienci szczególnie zwracają uwagę? Jakie aspekty przy prezentacji samochodu nie mają w ogóle znaczenia w procesie zakupu?

Już wkrótce pełne raporty dotyczące oceny obsługi w autoryzowanych salonach samochodowych i ich serwisach.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszym raporcie zapraszamy do kontaktu!