OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Innowacje


Outsourcing Usług call center


Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na aktywne wsparcie działań Państwa Konsultantów Handlowych i Doradców Serwisowych poprzez kompleksowe zarządzanie kontaktami telefonicznymi z Klientami.


Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na rynku potrzebę skutecznego „zamykania leadów” prowadzącego do wzrostu sprzedaży samochodów, usług serwisowych i spotkań z potencjalnymi Klientami. Działania te skutkują nie tylko budowaniem długotrwałych relacji z Klientami, ale poprzez ich systematyczne prowadzenie i wysoką jakość, tworzeniem najbardziej efektywnej grupy Klientów – ambasadorów Państwa firmy! Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i szczegółowo odniesiemy się do indywidualnych oczekiwań na spotkaniu i bezpłatnych konsultacjach, które ustalimy telefonicznie.

Cele:

  • weryfikacja i aktualizacja bazy danych Klientów,
  • generowanie „gorących leadów” sprzedażowych i serwisowych,
  • realizowanie badań CSI,
  • prowadzenie „follow-up” dla działów sprzedaży i serwisu,
  • budowanie szans sprzedażowych – zapraszanie na wydarzenia, eventy, akcje serwisowe etc.,
  • odnawianie kontaktów z Klientami.
  • wypełnienie obowiązku informacyjnego RODO, uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Szczegółowy zakres usług

Nasz dział obsługi telefonicznej może wspierać Państwa kontakty z Klientami w obszarach:

  • Wsparcie recepcji salonu/sklepu/serwisu – przejęcie roli aktywnej recepcji
    Przekierowanie kontaktów telefonicznych Państwa klientów na dedykowaną infolinię. Może to dotyczyć wszystkich połączeń lub połączeń realizowanych tylko w określonych godzinach, np.: wtedy, kiedy pracownicy nie są w stanie odbierać na bieżąco połączeń. Nasi konsultanci tym samym w pełni realizują zadania aktywnej recepcji – przekierowują połączenie do pracowników odpowiedniego działu, rejestrują kto i w jakim celu kontaktuje się z punktem, aby przekazać te informacje do odpowiedniego handlowca i doradcy, który skontaktuje się z Klientem w dogodnym dla niego terminie. Udzielają informacji o godzinach otwarcia, bieżących akcjach promocyjnych, trasie dojazdu etc.
  • Odnowienie kontaktu
    Kontakt telefoniczny z Klientami, którzy dokonali wcześniej zakupu – zaproszenie do punktu, na spotkanie lub wizytę.
  • Kończący się przegląd, gwarancja, ubezpieczenie…
    Kontakt z Klientami, którym zbliża się termin przeglądu czy kończy się ważność polisy ubezpieczeniowej, aby przypomnieć i zaprosić na wizytę do salonu/serwis.
  • Badania satysfakcji klientów
    Regularna ocena poziomu satysfakcji, jakości obsługi i zadowolenia Klienta po wizycie w punkcie sprzedaży, jeździe próbnej czy wizycie w serwisie w oparciu o ankietę telefoniczną.
  • Jazda próbna
    W przypadku salonów dealerskich zaproszenie na jazdę próbną nowych i aktualnych Klientów.
  • Zaproszenie na wydarzenia
    Kontakt z Klientami w celu zaproszenia na:
    – Prezentację nowego modelu, produktu czy nowych usług,
    – Dni otwarte połączone z konkursami dla Klientów
    – Eventy okolicznościowe, np.: z okazji Dnia Dziecka,
    – Sezonowe akcje serwisowe, np.: wakacyjna kontrola samochodu.
  • Wypełnienia obowiązku RODO
    Kontakt z Klientami, wobec których musi być wypełniony obowiązek informacyjny, tj. poinformowanie ich na jakiej podstawie ich dane są przetwarzane – oraz tam gdzie jest to konieczne – uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Fakt

Podczas realizowanej ostatnio kampanii dla jednego z naszych Klientów – wielomarkowego salonu – w ciągu 5 dni dotarliśmy do 435 osób, z czego:

  • 25 % Klientów skorzystało z zaproszenia na dni otwarte!
  • 8 % skorzystało z jazdy próbnej
  • 75 % pozytywnie oceniło aktywność Dealera w tym obszarze.

Wprowadzone rozwiązania poprzedzone będą audytem w celu dostosowania narzędzi i rozwiązań do struktury i kultury organizacyjnej salonu.

Fakt

Podczas realizowanej ostatnio kampanii dla jednego z naszych Klientów:

  • w ciągu 5 dni dotarliśmy do ponad 1800 leadów – Klientów,
  • 24% Klientów zainteresowanych było kontaktem w celu kompleksowej oferty na zakup nowego samochodu!

Spośród Klientów zainteresowanych otrzymaniem oferty:

  • 19 % deklaruje zakup samochodu w przeciągu najbliższego miesiąca,
  • 45 % deklaruje zakup samochodu w okresie od 2 do 6 miesięcy,
  • 22 % planuje zakup samochodu w okresie 6 -12 miesięcy.

Tylko realizacja deklaracji co dziesiątego Klienta, to 44 sprzedane samochody!!! Wszystkie kontakty do Klientów pochodziły z bazy Dealera – to osoby, które wcześniej kupiły i/lub serwisują auta u naszego Klienta!

Co wyróżnia naszą ofertę

20 lat doświadczenia w realizacji usług badawczo – szkoleniowych dla branży motoryzacyjnej.
Realizacja badań przez doświadczonych, starannie dobranych i dedykowanych teleankieterów.
Specjalistyczna platforma informatyczna pozwalająca na odsłuchiwanie rozmów w czasie rzeczywistym i bieżący dostęp do wyników.

Jesteśmy również gotowi do realizacji dodatkowych działań w zakresie badań, coachingu i szkoleń w oparciu o Państwa indywidualne potrzeby i oczekiwania.

Do pobrania:

Zachęcamy do kontaktu.