Outsourcing Usług call center
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na aktywne wsparcie działań Państwa Konsultantów Handlowych i Doradców Serwisowych poprzez kompleksowe zarządzanie kontaktami telefonicznymi z Klientami.
Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na rynku potrzebę skutecznego „zamykania leadów” prowadzącego do wzrostu sprzedaży samochodów, usług serwisowych i spotkań z potencjalnymi Klientami. Działania te skutkują nie tylko budowaniem długotrwałych relacji z Klientami, ale poprzez ich systematyczne prowadzenie i wysoką jakość, tworzeniem najbardziej efektywnej grupy Klientów – ambasadorów Państwa firmy! Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i szczegółowo odniesiemy się do indywidualnych oczekiwań na spotkaniu i bezpłatnych konsultacjach, które ustalimy telefonicznie.
Cele:
- weryfikacja i aktualizacja bazy danych Klientów,
- generowanie „gorących leadów” sprzedażowych i serwisowych,
- realizowanie badań CSI,
- prowadzenie „follow-up” dla działów sprzedaży i serwisu,
- budowanie szans sprzedażowych – zapraszanie na wydarzenia, eventy, akcje serwisowe etc.,
- odnawianie kontaktów z Klientami.
- wypełnienie obowiązku informacyjnego RODO, uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Szczegółowy zakres usług
Nasz dział obsługi telefonicznej może wspierać Państwa kontakty z Klientami w obszarach:
- Wsparcie recepcji salonu/sklepu/serwisu – przejęcie roli aktywnej recepcji
Przekierowanie kontaktów telefonicznych Państwa klientów na dedykowaną infolinię. Może to dotyczyć wszystkich połączeń lub połączeń realizowanych tylko w określonych godzinach, np.: wtedy, kiedy pracownicy nie są w stanie odbierać na bieżąco połączeń. Nasi konsultanci tym samym w pełni realizują zadania aktywnej recepcji – przekierowują połączenie do pracowników odpowiedniego działu, rejestrują kto i w jakim celu kontaktuje się z punktem, aby przekazać te informacje do odpowiedniego handlowca i doradcy, który skontaktuje się z Klientem w dogodnym dla niego terminie. Udzielają informacji o godzinach otwarcia, bieżących akcjach promocyjnych, trasie dojazdu etc. - Odnowienie kontaktu
Kontakt telefoniczny z Klientami, którzy dokonali wcześniej zakupu – zaproszenie do punktu, na spotkanie lub wizytę. - Kończący się przegląd, gwarancja, ubezpieczenie…
Kontakt z Klientami, którym zbliża się termin przeglądu czy kończy się ważność polisy ubezpieczeniowej, aby przypomnieć i zaprosić na wizytę do salonu/serwis. - Badania satysfakcji klientów
Regularna ocena poziomu satysfakcji, jakości obsługi i zadowolenia Klienta po wizycie w punkcie sprzedaży, jeździe próbnej czy wizycie w serwisie w oparciu o ankietę telefoniczną. - Jazda próbna
W przypadku salonów dealerskich zaproszenie na jazdę próbną nowych i aktualnych Klientów. - Zaproszenie na wydarzenia
Kontakt z Klientami w celu zaproszenia na:
– Prezentację nowego modelu, produktu czy nowych usług,
– Dni otwarte połączone z konkursami dla Klientów
– Eventy okolicznościowe, np.: z okazji Dnia Dziecka,
– Sezonowe akcje serwisowe, np.: wakacyjna kontrola samochodu. - Wypełnienia obowiązku RODO
Kontakt z Klientami, wobec których musi być wypełniony obowiązek informacyjny, tj. poinformowanie ich na jakiej podstawie ich dane są przetwarzane – oraz tam gdzie jest to konieczne – uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Fakt
Podczas realizowanej ostatnio kampanii dla jednego z naszych Klientów – wielomarkowego salonu – w ciągu 5 dni dotarliśmy do 435 osób, z czego:
- 25 % Klientów skorzystało z zaproszenia na dni otwarte!
- 8 % skorzystało z jazdy próbnej
- 75 % pozytywnie oceniło aktywność Dealera w tym obszarze.
Wprowadzone rozwiązania poprzedzone będą audytem w celu dostosowania narzędzi i rozwiązań do struktury i kultury organizacyjnej salonu.
Fakt
Podczas realizowanej ostatnio kampanii dla jednego z naszych Klientów:
- w ciągu 5 dni dotarliśmy do ponad 1800 leadów – Klientów,
- 24% Klientów zainteresowanych było kontaktem w celu kompleksowej oferty na zakup nowego samochodu!
Spośród Klientów zainteresowanych otrzymaniem oferty:
- 19 % deklaruje zakup samochodu w przeciągu najbliższego miesiąca,
- 45 % deklaruje zakup samochodu w okresie od 2 do 6 miesięcy,
- 22 % planuje zakup samochodu w okresie 6 -12 miesięcy.
Tylko realizacja deklaracji co dziesiątego Klienta, to 44 sprzedane samochody!!! Wszystkie kontakty do Klientów pochodziły z bazy Dealera – to osoby, które wcześniej kupiły i/lub serwisują auta u naszego Klienta!
Co wyróżnia naszą ofertę
20 lat doświadczenia w realizacji usług badawczo – szkoleniowych dla branży motoryzacyjnej.
Realizacja badań przez doświadczonych, starannie dobranych i dedykowanych teleankieterów.
Specjalistyczna platforma informatyczna pozwalająca na odsłuchiwanie rozmów w czasie rzeczywistym i bieżący dostęp do wyników.
Jesteśmy również gotowi do realizacji dodatkowych działań w zakresie badań, coachingu i szkoleń w oparciu o Państwa indywidualne potrzeby i oczekiwania.
Do pobrania:
Zachęcamy do kontaktu.