OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Aktualności


Ogólnopolskie badania wśród Klientów salonów samochodowych


Czy wiesz, że prawie 60% Klientów odwiedza jeden (33,9%), maksymalnie dwa salony (24,3%) dokonując zakupu nowego samochodu!


A 73% Klientów podejmuje decyzję o zakupie na podstawie prezentacji?

Ile salonów dealerskich odwiedził/a Pan/i dokonując ostatniego zakupu samochodu?

Takie odpowiedzi wskazali respondenci w ramach przeprowadzonego przez nas ogólnopolskiego badania wśród Klientów salonów samochodowych – w tym również wśród Twoich Klientów.

W badaniu chcieliśmy się dowiedzieć, dlaczego Klienci wybierają konkretny salon? Czego oczekują od wizyty w salonie i handlowca? Jak powinna wyglądać prezentacja samochodu? Z czym Klienci chcą wyjść po wizycie w salonie i jak ta wizyta wpłynęła na ich decyzję o zakupie!

Jeżeli chcesz poznać szczegółowe wyniki naszego badania zapraszamy do kontaktu. Chętnie zaprezentujemy Ci jego pełne wyniki!

Badanie przeprowadzone przez Otawa Group (Grupa Doradcza Sp. z o.o. sp.k. w Katowicach) w dniach 18-21.09.2018. na próbie 304 respondentów. Wywiady CAWI (wspomagane komputerowo wywiady wypełniane samodzielnie przez respondenta on-line). Respondenci -osoby, które w przeciągu ostatnich 24 miesięcy kupiły samochód w salonie autoryzowanego dealera (poza markami premium). Próba losowo-celowa. Maksymalny błąd statystyczny 6% (przy przedziale ufności 95%).