Strona startowa Aktualności


Studia podyplomowe. Branding i Content Marketing


W wysoce zmiennym otoczeniu rynkowym to wizerunek marki może dać firmie przewagę konkurencyjną i pomóc przetrwać sytuacje kryzysowe...

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Ponieważ większość produktów i usług jest do siebie podobna, propozycje konkurentów są dla Klientów trudne do porównania i oceny. Innowacyjne rozwiązania są szybko kopiowane, a utrzymująca się tendencja do podnoszenia jakości i obniżania cen zaciera różnice w asortymencie. Dobra oferta już nie wystarczy, aby zostać wybranym.

Celem studiów jest budowanie kompetencji specjalistów odpowiedzialnych za komunikację marketingową oraz rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

Dowiedz się więcej…