Strona startowa Szkolenia sprzedażowe


Branding i Content Marketing


Współczesny marketing to rywalizacja marek. Ponieważ większość produktów i usług jest do siebie podobna, propozycje konkurentów są dla Klientów trudne do porównania i oceny. Innowacyjne rozwiązania są szybko kopiowane, a utrzymująca się tendencja do podnoszenia jakości i obniżania cen zaciera różnice w asortymencie. Dobra oferta już nie wystarczy, aby zostać wybranym.


ZAPISZ SIĘ ONLINE

W wysoce zmiennym otoczeniu rynkowym to wizerunek marki może dać firmie przewagę konkurencyjną i pomóc przetrwać sytuacje kryzysowe, których coraz trudniej uniknąć. Dlatego branding jest obecnie jednym z najważniejszych aspektów marketingu.

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing zdobędą praktyczną wiedzę na temat budowania marki, poszukiwaną przez pracodawców. Posiądą szeroki zakres kompetencji związanych ze zintegrowaną komunikacją marketingową. Poznają skuteczne taktyki brandingowe oraz nauczą się tworzyć wartościowe treści, realizujące strategię komunikacji marki.

Cel

Celem studiów jest budowanie kompetencji specjalistów odpowiedzialnych za komunikację marketingową oraz rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

Korzyści

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing:

  • zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, poszukiwane przez pracodawców na rynku pracy,
  • będą mieli głęboką świadomość istoty marki, dzięki czemu będą mogli podejmować lepsze decyzje strategiczne,
  • poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane przez wiodące organizacje na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania,
  • nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników,
  • opanują techniki i narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej i będą potrafili je od razu zastosować,
  • dowiedzą się jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej,
  • odkryją i przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści, realizujących strategię komunikacji marki,
  • będą mogli omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej
  • rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie

Uczestnicy

Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.

Praktyczny charakter studiów

Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Bezpłatne szkolenia, dodatkowe zaświadczenia

Wydział Zamiejscowy w Chorzowie oferuje słuchaczom możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji poprzez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach. Udział w każdym z nich zostanie potwierdzony zaświadczeniem.

Partner Programu

OTAWA GROUP działa na rynku szkoleniowo-badawczym od 1997 roku. Oferuje szeroki zakres szkoleń zamkniętych, otwartych i outdoorowych, realizację badań rynku i opinii społecznej, ewaluacje oraz kompleksowe usługi w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Atuty naszych szkoleń:

  • posiadamy doświadczenie w realizacji dużych projektów szkoleniowych dla firm o znaczącej pozycji na rynku.
  • realizację naszych szkoleń każdorazowo poprzedza przeprowadzenie kompleksowej diagnozy potrzeb Klientów w oparciu o nowoczesne rozwiązania (w szczególności badania Mystery Shopper).
  • nasze autorskie projekty odznaczają się elastycznością i różnorodnością zastosowań, szukamy idealnych rozwiązań dla bieżących potrzeb naszych Klientów
  • praktyczne podejście do omawianych tematów dzięki wykorzystaniu doświadczenia zawodowego naszych Trenerów jest gwarancją wysokiej efektywności szkoleń i zadowolenia uczestników zajęć.

Zachęcamy do kontaktu: Kamila Cyran – Mnich – Otawa Group

Więcej informacji w sprawie zapisów na studia podyplomowe udziela Dział Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie >> http://www.wsb.pl/chorzow