OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Szkolenia zamknięte


Branża motoryzacyjna


Dla firm branży motoryzacyjnej realizujemy szkolenia oraz kompleksowe projekty badawczo - szkoleniowe.


Szkolenia prowadzone są w wybranej lokalizacji – u Klienta lub w ośrodkach szkoleniowych ulokowanych w kilku miejscach w Polsce.

Podczas szkoleń produktowych połączonych z prezentacją nowych modeli – współpracujemy z ośrodkami szkoleniowymi, które mają możliwość wprowadzenia do sali samochodów. Organizujemy również jazdy testowe na drogach publicznych lub na wynajętych w tym celu torach wyścigowych.

Każdy projekt badawczo-szkoleniowy składa się z następujących etapów:

  • diagnoza potrzeb Klienta – Badania „Tajemniczy Klient”
  • raport z badań i rekomendacje działań rozwojowych
  • szkolenia opracowane na podstawie wyników badań
  • raport poszkoleniowy i dalsze rekomendacje (kolejne fale badań „Tajemniczy Klient”i szkolenia).

Opcjonalnie, w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta, proponujemy coaching i/lub doradztwo w wybranym obszarze zarządzania autoryzowanym salonem lub serwisem samochodowym.

Przykładowe realizacje szkoleń dla branży motoryzacyjnej:

DZIAŁ SPRZEDAŻY

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Techniki sprzedaży
  • Standardy obsługi Klienta
  • Jak przekonać Klienta do marki i salonu
  • Komunikacja w procesie obsługi Klienta
  • Trudne sytuacje w obsłudze Klienta
  • Dealer specjalizujący się w sprzedaży przez Internet
  • Sprzedaż samochodów używanych
  • Jak sprzedać flotę
  • Negocjowanie i wywieranie wpływu w pracy handlowca flotowego
  • Zarządzanie relacjami z Klientami (CRM) + opcja wprowadzenia do systemu CRM
  • Analiza potrzeb Klienta
  • Prezentacja samochodu językiem korzyści
  • Jazda Próbna
  • Negocjacje
  • Finalizacja Sprzedaży
  • Kontakt posprzedażny
  • Szkolenia produktowe
    • przedstawienie cech – zalet – korzyści nowego modelu
    • porównanie z konkurencją
    • jazdy testowe
  • Sprzedaż produktów finansowych

DZIAŁ SERWISU

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Standardy obsługi Klienta serwisu samochodowego
  • Standardy obsługi Klienta w Recepcji
  • Sprzedaż konsultatywna dla Doradców Serwisowych
  • Komunikacja w procesie obsługi Klienta
  • Jak sprzedać akcesoria i dodatkowe usługi
  • Skuteczna komunikacja przez telefon
  • Analiza potrzeb Klienta
  • Prezentacja usług autoryzowanego serwisu samochodowego językiem korzyści
  • Negocjacje
  • Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Budowanie relacji z Klientami serwisu
  • Szkolenia produktowe

Miastem, w którym znajduje się nasza siedziba są Katowice; szkolenia prowadzimy wszędzie tam, gdzie jest nasz Klient – na terenie całego Śląska, Polski, jak również za granicą.