Strona startowa Aktualności


Zakończyliśmy jeden z największych projektów szkoleniowych prowadzonych w 2017 roku – DNA III


10 dwudniowych spotkań w kilku głównych miastach Polski – Łódź, Katowice, Poznań, Białobrzegi.

143 uczestników – Doradcy Serwisowi KIA Motors Polska. Litry wypitej kawy oraz kilogramy zjedzonych słodkości 😉

Tematyka jaka została poruszona to :

  • wzmocnienie umiejętności korzystania z języka korzyści oraz techniki intencji,
  • wzmocnienie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • umiejętności zdefiniowania czynników obsługi na poziomie premium,
  • świadomość czynników wpływających na budowanie lojalności Klienta,
  • nabycie umiejętności dot. korespondencji mailowej.

Dziękujemy naszym uczestnikom za zaangażowanie, gotowość do podejmowania nowych wyzwań a także cieszy nas fakt wysokiej oceny naszej trenerskiej pracy.

Życzymy sukcesów !