Zakończyliśmy jeden z największych projektów szkoleniowych prowadzonych w 2017 roku – DNA III
10 dwudniowych spotkań w kilku głównych miastach Polski – Łódź, Katowice, Poznań, Białobrzegi.

143 uczestników – Doradcy Serwisowi KIA Motors Polska. Litry wypitej kawy oraz kilogramy zjedzonych słodkości 😉
Tematyka jaka została poruszona to :
- wzmocnienie umiejętności korzystania z języka korzyści oraz techniki intencji,
- wzmocnienie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- umiejętności zdefiniowania czynników obsługi na poziomie premium,
- świadomość czynników wpływających na budowanie lojalności Klienta,
- nabycie umiejętności dot. korespondencji mailowej.
Dziękujemy naszym uczestnikom za zaangażowanie, gotowość do podejmowania nowych wyzwań a także cieszy nas fakt wysokiej oceny naszej trenerskiej pracy.
Życzymy sukcesów !