Programy certyfikacyjne dla doradców handlowych oraz serwisowych
Szkolenia certyfikacyjne to swoiste DNA w rozwoju zawodowym każdego doradcy ds. sprzedaży, serwisu, które stanowią połączenie dedykowanych programów rozwojowych danej marki z oczekiwaniami klientów na lokalnym rynku. Szczególnie ten drugi aspekt wymaga otwartego podejścia merytorycznego, świetniej znajomości realiów rynkowych sprzedaży nowych i używanych samochodów, usług serwisowych, F&I, akcesoriów etc. i przede wszystkim zespołu doświadczonych ekspertów.
Nasze doświadczenie to opracowanie ścieżek rozwojowych certyfikacyjnych dla najlepszych marek na rynku automotive zarówno w obszarze sprzedaży samochodów, usług serwisowych, części, jak i akcesoriów oraz produktów finansowych i ubezpieczeniowych.
Szkolenia sprzedażowe
Misją naszych programów szkoleniowych jest dostarczanie wiedzy i rozwój umiejętności niezbędnych w efektywnym pełnieniu ról zawodowych i prywatnych.
We wszystkich prowadzonych przez nas szkoleniach posługujemy się technikami szkoleniowymi, które opierają się na jak największej interakcji pomiędzy prowadzącym a uczestnikami.
Przy użyciu minimalnej ilości informacji teoretycznych staramy się aktywizować uczestników szkolenia, tak, aby miało ono charakter treningu zmiany zachowania, a oni sami nauczyli się wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce.
Uczestnicy naszych zajęć szczególnie zwracają uwagę na istotny fakt, że nabyte przez nich umiejętności nie tylko umożliwią, ale i wpływają na efektywność ich pracy i funkcjonowanie w sytuacjach do tej pory uważanych za trudne i stresujące.
Wybrane tematy szkoleń
Dla pracowników działu sprzedaży
- Zaawansowane techniki sprzedaży,
- Standardy obsługi Klienta w pracy doradcy handlowego,
- BDC – jak wyprzedzać oczekiwania Klienta?
- Jak przekonać Klienta do Twojej marki i salonu?
- Komunikacja w procesie obsługi Klienta,
- Trudne sytuacje w obsłudze Klienta,
- Sprzedaż samochodów używanych,
- Negocjacje i techniki wywieranie wpływu w pracy handlowca flotowego,
- Zarządzanie relacjami z Klientami na podstawie CRM,
- Jak przeprowadzić jazdę próbną, aby sprzedać samochód?
- Zaawansowane negocjacje sprzedażowe,
- Techniki finalizacji sprzedaży,
- Sprzedaż produktów finansowych.
Dla pracowników działu serwisu
- Standardy obsługi Klienta serwisu samochodowego,
- Standardy obsługi Klienta w recepcji serwisowej,
- Sprzedaż konsultatywna dla Doradców Serwisowych,
- Komunikacja w procesie obsługi Klienta Twojego serwisu,
- Jak sprzedać akcesoria i dodatkowe usługi?
- Negocjacje cenowe w pracy Doradcy serwisowego,
- Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Budowanie relacji z Klientami serwisu w oparciu o CRM.
Szkolenia produktowe
- Szkolenia produktowe to połączenie prezentacji samochodu, wszechstronnych testów w warunkach drogowych i na torze, kompendium wiedzy produktowej, technicznej i sprzedażowej, a wszystko podane w intrygującej, ciekawej i wyjątkowej oprawie wizualnej.
- Gwarancją sukcesu jest nie tylko dynamiczna formuła zajęć, pokazanie nowoczesnego podejścia do sprzedaży samochodów, wypracowywanie kluczowych atutów, nacisk na aktywne pozyskiwanie klientów. Jak również zadbanie o opracowanie programu szkolenia, którego treści będą spójne z wartościami, które komunikuje marka.
A wszystko po to, aby każdy z uczestników w ciekawy, wyjątkowy sposób potrafił zaprezentować samochód, pokazać jego unikatowe funkcje np. sposób ładowania, przeprowadzić jazdę próbną i przekonać klienta do jego zakupu.
- Szkolenia prowadzone są w wybranej lokalizacji – u Klienta lub w ośrodkach szkoleniowych ulokowanych w kilku miejscach w Polsce.
Podczas szkoleń produktowych połączonych z prezentacją nowych modeli – współpracujemy z ośrodkami szkoleniowymi, które mają możliwość wprowadzenia do sali samochodów.
Organizujemy również jazdy testowe na drogach publicznych lub na wynajętych w tym celu torach wyścigowych (np. Autodrom Jastrząb. Bednary Driving City).