![](https://otawagroup.pl/new/files/2024/03/one-against-all-1744093_1920-800x800.jpg)
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) to strategiczny proces, którego celem jest skuteczne budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Szkolenia online, stacjonarne, integracyjne, Pakiet „Activity on the job”
Programy certyfikacyjne, szkolenia sprzedażowe i produktowe
MotoTrainer™ pierwsza i jedyna w Polsce szkoła trenerów automotive
Autorski program rozwoju kompetencji
Elektromobilność. Sprzedaż. Zarządzanie. Rozwój osobisty.
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) to strategiczny proces, którego celem jest skuteczne budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
W dzisiejszym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz bardziej zacięta, budowanie trwałych i wartościowych relacji z klientami jest kluczowym czynnikiem determinującym sukces biznesowy.
W dzisiejszym świecie, pełnym zadań, obowiązków i nieustannego pośpiechu, umiejętność zarządzania czasem staje się kluczowym elementem sukcesu zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.