Założenia
Podstawowym założeniem programu Double Agent™ jest przekonanie, że wdrażane strategie sprzedaży i obsługi klienta, realizowane szkolenia i wszelkie inne działania podejmowane przez firmy mają sens tylko o tyle, o ile przekładają się na poprawę jakości kontaktu pracowników z klientem.
Rzetelna wiedza na ten temat ma więc kluczowe znaczenie dla trafności wszystkich podejmowanych decyzji.
Autorski produkt
Nasz autorski produkt Double Agent™, z jednej strony weryfikuje poziom i jakość przestrzegania w Twojej firmie standardów obsługi klienta – klasyczny Mystery Shopping. Z drugiej strony umożliwiają zaprojektowanie takich szkoleń, które w stopniu możliwie największym odpowiadałyby potrzebom i oczekiwaniom uczestnikom zajęć.
Nasze podejście
Co jest szczególnie ważne w takim podejściu, to fakt, że uzyskane informacje nie zatrzymują się na szczeblu Zarządu firmy, ale w sposób praktyczny są wykorzystywane w pracy z zatrudnionymi.
Nasza rola nie sprowadza się jedynie do przeprowadzenia badania, ale także koncentruje się na etapie efektywnego wdrażania uzyskanych wyników – przeprowadzenie dedykowanego cyklu szkoleń.
Badanie i wdrożenie
Nasza rola nie sprowadza się jedynie do przeprowadzenia badania, ale także koncentruje się na etapie efektywnego wdrażania uzyskanych wyników – przeprowadzenie dedykowanego cyklu szkoleń.
Etap 1. Opis stanu zastanego – oczekiwań Klienta
Etap 2. Diagnoza „luk kompetencyjnych” – realizacja badania „Tajemniczy Klient”
Etap 3. Raport z badań TK i rekomendacje działań rozwojowych
Etap 4. Realizacja pakiet szkoleń w oparciu o program opracowany na podstawie wyników badań
Etap 5. Prezentacja raportu po szkoleniowego i rekomendacji dalszych działań
Opcjonalnie w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta proponujemy coaching lub doradztwo w wybranym obszarze rozwojowym.