Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Mapa serwisu

Otawa Group Grupa Doradcza ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLEŃ

ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLEŃ

Elektromobilność. Sprzedaż. Zarządzanie. Rozwój osobisty.

ELEKTROMOBILNOŚĆ – PAKIET TRZECH KOMPLEMANTARNYCH SZKOLEŃ

Wstęp do elektromobilności: „Elektromobilność – moda czy potrzeba czasów?”

  • Produkt: “Samochód elektryczny – jak to działa z punktu widzenia użytkownika/Klienta?”
  • Sprzedaż: „Jak sprzedawać samochody elektryczne – poznajmy fakty i mity!”

Nasz cykl, to nowoczesne kompendium wiedzy o samochodach elektrycznych dedykowany wszystkim osobom, które na co dzień zawodowo zajmują się elektromobilnością: szefowie sprzedaży, handlowcy, doradcy serwisowi, managerowie flot, przedstawiciele instytucji finansowych i przedsiębiorcy. To szkolenia dla wszystkich, którzy w atrakcyjnej i ciekawej formie chcą dowiedzieć się, jak działa samochód elektryczny, czym się charakteryzuje jego napęd i dla kogo jest dobrym pomysłem na codzienny środek transportu?

Wstęp do elektromobilności: „Elektromobilność – moda czy potrzeba czasów?”

Czas trwania sesji szkoleniowej „on-line” – 45 min.

„Pierwszy silnik na prąd stały został skonstruowany w 1829 roku. Już w roku 1884 został zbudowany pierwszy samochód elektryczny. Koszty energii elektrycznej są bardziej przewidywalne niż ceny gazu albo ropy, obecnie koszt przejechania 100 km to ok 6-12 zł. Silnik elektryczny jest łatwo sterowalny, ma najwyższą konwersję energii na ruch (90% – 98%) jest prostszy w konstrukcji.”

Program szkolenia:

  • Elektromobilność jako ekosystem.
  • Oczekiwania od elektromobilności-czego oczekuje użytkownik?
  • Historia elektromobilności.
  • Jak działa samochód elektryczny.
  • Rodzaje samochodów elektrycznych.
  • Ładowanie samochodu elektrycznego.
  • Rodzaje ładowań i ładowarek EV.
  • Rozwój elektromobilności w Polsce.
  • Rozwój elektromobilności w Polsce – wyniki własnych badań.
  • Elektromobilność w kontekście wymogów UE.

“Samochód elektryczny- jak to działa z punktu widzenia użytkownika/Klienta?”

Czas trwania sesji szkoleniowej „on-line” – 45 min.

„Działanie samochodu elektrycznego opiera się na prawie Ohma i dlatego warto znać to prawo, aby poznać podstawowe parametry samochodu elektrycznego. Każdy użytkownik samochodu intuicyjnie odróżnia olej napędowy ON od benzyny Pb. Tak samo jest przy zasilaniu pojazdu prądem. Dla przeciętnego użytkowania znaczący jest czas ładowania oraz co oznacza 1 kW (kilowat).”

Program szkolenia:

  • Samochód elektryczny – główne parametry.
  • Rodzaje ładowarek.
  • „Zarządzanie prądem” w samochodzie EV.
  • Co chce wiedzieć klient o samochodach EV, czyli proste odpowiedzi na trudne pytania:
    • Gdzie „zatankuję” mój samochód? – Czy „zatankuję” samochód w garażu, gdzie mam zwykłe gniazdko (jednofazowe)?
    • Czy mogę używać prądu trójfazowego?
    • Czy potrzebuję ładowarki i po co ona jest?
    • Ile czasu będę ładował mój samochód w domu?
    • O co chodzi z ładowaniem na miejskich stacjach, czy to inny prąd?
    • Jeżeli ładuję samochód prądem przemiennym, to po co mi bateria w samochodzie? – Czy bateria w samochodzie przechowuje prąd przemienny?
    • Czy mój samochód jest na prąd stały czy przemienny?

„Jak sprzedawać samochody elektryczne nowym i obecnym klientom?”

Czas trwania sesji szkoleniowej „on-line” – 60 min

„Aż 89% badanych byłaby zainteresowana odbyciem jazdy próbnej takim pojazdem! Ponad ¼ planujących zakup samochodu w ciągu najbliższych 3 lat (N=289) rozważa zakup pojazdu z napędem elektrycznym.”

Profil klienta. Dane sprzedażowe. Argumenty zachęcające klienta do podjęcia decyzji zakupowych. Wiele wskazówek handlowych pomocnych sprzedawcom w salonach samochodowych. Klienci samochodów elektrycznych to nie tylko osoby fizyczne ale wiele firm, korzystających z dotacji unijnych skierowanych na te inwestycje. Jak rozpoznać klienta zainteresowanego elektrykiem, jakie najważniejsze zalety samochodu przedstawić. Jakie formy finansowania zaproponować.

Program szkolenia:

  • Krótka instrukcja obsługi klienta, czyli jak prowadzić rozmowę handlową, aby ułatwić Klientowi wybór?
  • Profil Klienta, który kupuje auto elektryczne – jeden Profil to za mało.
  • „Sell to Buyers not to Non-buyers?”
  • TOP 10, czyli lista zalet samochodów elektrycznych.
  • 5 kroków sprzedaży samochodów elektrycznych.

SPRZEDAŻ

Od wielu lat z sukcesami przeprowadzamy szkolenia z zakresu technik sprzedaży, pomagając podnieść kompetencje uczestników.

Szkolenia skierowane są do osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą produktów i usług oraz do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą.

Warsztaty ukierunkowane są na budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz doskonalenie technik sprzedaży zwiększających skuteczność zawieranych transakcji.

Uczestnicy szkolenia nabywają umiejętności profesjonalnego przygotowania do sprzedaży i posługiwania się poznanymi technikami sprzedaży w praktyce.

Przykładowe tematy zrealizowanych przez nas szkoleń:

  • Budowanie relacji z klientem
  • Sztuka prezentacji
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Identyfikacja potrzeb klientów
  • Charakterystyka klientów – rodzaje klientów
  • Zmiana cech produktu na korzyści
  • Efektywne otwarcie
  • Telemarketing
  • Negocjacje handlowe
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Aktywne słuchanie i zadawanie skutecznych pytań
  • Techniki zamknięcia sprzedaży

ZARZĄDZANIE

Szkolenia z zakresu zarządzania skierowane są do właścicieli firm oraz kadry zarządzającej.

Szkolenia skierowane są do właścicieli firm oraz kadry zarządzającej.

Warsztaty dotyczą zagadnień związanych z diagnozą cech przywódczych, planowaniem, zarządzaniem sobą w czasie, rozwiązywaniem konfliktów wewnątrz firmy itp.

Przykładowe tematy zrealizowanych przez nas szkoleń:

  • Podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów
  • Trening menedżerski
  • Mentoring
  • Władza menedżerska i przywództwo (style zarządzania)
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie czasem
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie projektami
  • Ewaluacja i feedback
  • Profesjonalne negocjacje w biznesie
  • Coaching menedżerski
  • Komunikacja w zarządzaniu

Szkolenia zamknięte dla firm prowadzimy na terenie naszej siedziby, jaką są Katowice, jak również na terenie aglomeracji śląskiej i całej Polski.

ROZWÓJ OSOBISTY

Rozwój umiejętności osobistych to szkolenia dedykowane wszystkim, którzy chcą zwiększyć efektywność osobistą.

Szkolenia pozwalają na zwiększenie efektywności osobistej poprzez:

  • świadomość swoich atutów i możliwości,
  • umiejętność autoprezentacji,
  • profesjonalną komunikację interpersonalną,
  • skuteczne radzenie sobie ze stresem.

Przykładowe tematy zrealizowanych przez nas szkoleń:

  • Komunikacja interpersonalna
  • Motywacja wewnętrzna
  • Jak być liderem
  • Asertywność
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Techniki radzenia sobie ze stresem
  • Sztuka autoprezentacji
  • Wystąpienia publiczne