OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Aktualności


Audyt w Punktach Obsługi Klienta marki TAURON


Projekt badawczy Tajemniczego Klienta dla marki Tauron obejmował ocenę standardów i zakresu obsługi Klienta.

Przeprowadzono 180 audytów w Punktach Obsługi Klienta oraz Punktach Partnerskich firmy Tauron na terenie czterech województw: dolnośląskiego, małopolskiego, opolskiego i śląskiego.

Gratulujemy wysokich wyników i trzymamy kciuki za kolejny kwartał!

Wyniki audytów Tajemniczego Klienta pozwalają klientowi na sprawdzenie i weryfikację procesu obsługi Klienta oraz weryfikację prezentacji produktów czy materiałów reklamowych.

Mogą być również wykorzystane do oceny organizacji sprzedaży/usług i sposobu prezentowania ofert handlowych kierowanych do Klientów biznesowych i Klientów indywidualnych.

Pełną ofertą badań udostępniamy tutaj.