Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Mapa serwisu

Otawa Group Grupa Doradcza Dobre Praktyki Obsługi Klienta z marką iHOME

Dobre Praktyki Obsługi Klienta z marką iHOME

Jak sprzedawać, a nie namawiać?

  • Klient chce się czuć dobrze, chce być ważny i doceniany,
  • Klient chce mieć wrażenie, że jest zrozumiany,
  • Klient chce otrzymać to, po co przyszedł,
  • Klient chce wiedzieć i mieć poczucie, że Tobie na nim zależy.

Te i wiele innych zasad obsługi klienta przepracowaliśmy na dwudniowym spotkaniu z przedstawicielami marki iHome.

Praca w grupie oraz dodatkowe sesje warsztatowe pozwalają na wskazanie indywidualnych i zespołowych celów, które ukierunkowane będą na rozwój umiejętności prowadzenia spotkań sprzedażowych i będą jednocześnie spójne z indywidualnymi predyspozycjami uczestników programu.

Szkolenia z naszym nowym klientem to spotkania pełne dobrej energii w przepięknych wnętrzach i z profesjonalnym zespołem ludzi nastawionych na rozwój.