OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Aktualności


Elektromobilność w ogólnopolskim badaniu


Elektomobilnością zajmujemy się już od kilku lat, a obecnie stała się rzeczywistością i znacząco wpływa na rynek motoryzacyjny.


Wywołuje mnóstwo pytań i dyskusji w obszarach związanych z ekologią, kosztami oraz infrastrukturą dostosowaną do potrzeb użytkowników.

Obecnie nie ma bezpieczniejszego i bardziej przewidywalnego środka transportu niż samochód. A co jeśli jest to elektryk? Zaledwie 23% badanych jeździła kiedykolwiek samochodem elektrycznym. Aż 89% byłaby zainteresowana o odbyciem jazdy próbnej takim pojazdem! Ponad ¼ planujących zakup samochodu w ciągu najbliższych 3 lat (N=289) rozważa zakup pojazdu z napędem elektrycznym*.

*) Badanie CAWI przeprowadzone przez Otawa Group – Grupa Doradcza w dniach 27.02-03.03.2020 na próbie 500 respondentów, posiadających w gospodarstwie domowy samochód osobowy.

W badaniu chcieliśmy się dowiedzieć, co posiadacze samochodów wiedzą na temat elektromobilności? Co sądzą o pojazdach z napędem elektrycznym? Czy chcieliby posiadać taki samochód? Jakie elementy decydowałyby o jego zakupie? Czy słyszeli o możliwości dofinasowania do zakupu takiego auta? Skąd czerpią wiedzę na temat elektromobilności?

Jeżeli byliby Państwo zainteresowani poznaniem szczegółowych wyników naszego badania, wnioskami oraz przygotowanymi przez nas rozwiązaniami zapraszamy do kontaktu. Podczas spotkania chętnie zaprezentujemy pełne wyniki i materiały.

Jako firma szkoleniowo-badawcza specjalizująca się w branży motoryzacyjnej jesteśmy odpowiednio przygotowani do tematu samochodów elektrycznych. Elektromobilność to wiele zagadnień, pytań i często brak podstawowej wiedzy potencjalnych użytkowników – począwszy od idei, zasad działania, badań rynku, poprzez dane techniczne, po samą sprzedaż samochodów elektrycznych. Dlatego też wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku, wykorzystując naszą wieloletnią wiedzę i doświadczenie w branży automotive oraz wyniki naszych badań przygotowaliśmy cykl szkoleń skierowanych do sprzedawców i doradców serwisowych rynku motoryzacyjnego w ramach trzech bloków tematycznych dotyczących elektromobilności.

  1. Wstęp do elektromobilności: „Elektromobilność – moda czy potrzeba czasów?”
  2. Produkt: “Samochód elektryczny – jak to działa z punktu widzenia użytkownika/Klienta?”
  3. Sprzedaż: „Jak sprzedawać samochody elektryczne – poznajmy fakty i mity!”

Zakres tematyki znajduje się na stronie Otawa Group w dziale: szkolenia zamknięte.

Zajęcia prowadzone są zarówno w formie bezpośredniej jak i on-line.

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt.