Granit Parts doceniła nasze doświadczenie w tworzeniu autorskich programów szkoleniowych i rozwojowych dla branży Automotive.
W ramach pierwszego etapu współpracy przeprowadziliśmy 2 szkolenia dla pracowników Biura Obsługi Klienta, które koncentrowały się na podstawach obsługi klienta, technikach dosprzedaży i sprzedaży bezpośredniej, a także na radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
Dodatkowo, zorganizowaliśmy sesję doradztwa, podczas której omówiliśmy wykorzystanie aplikacji CRM Dynamics w pracy Biura Obsługi Klienta, Działu Handlowego oraz w kontekście funkcjonowania Magazynu Części.
Całość projektu została podsumowana raportem zawierającym analizę procesów oraz podręcznikiem standardów obsługi klienta z uwzględnieniem specyfiki firmy i wykorzystywanych narzędzi.
Zapraszamy również inne firmy z branży AGRO do skorzystania z naszych usług i dołączenia do grona zadowolonych klientów.