Nasze drzwi stoją otworem również w wakacje!
Nie próżnujemy, szkolimy się i egzaminujemy.
W tym tygodniu 3 kolejne szkolenia dla handlowców, doradców serwisowych i konsultantów telefonicznych KIA Polska za nami:
- konsultanci MyContact pracowali nad usprawnieniem, poprawą i ujednoliceniem standardów obsługi oraz implementacją dobrych praktyk w tym zakresie,
- Communication Skills, na którym handlowcy pogłębiali wiedzę i umiejętności w zakresie kluczowych kompetencji na poziomie komunikacji z klientem
- K-SAP Certified II, na którym doradcy serwisowi zmierzyli się z egzaminem teoretycznym i praktycznym!
Do naszej siedziby zapraszamy codziennie:
- Dział Szkoleń – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Dział Badań CATI – pracuje 7 dni w tygodniu od 9.00 do godziny 21:00
Do zobaczenia!