OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Aktualności


Nasze drzwi stoją otworem również w wakacje!


Nie próżnujemy, szkolimy się i egzaminujemy.

W tym tygodniu 3 kolejne szkolenia dla handlowców, doradców serwisowych i konsultantów telefonicznych KIA Polska za nami:

  • konsultanci MyContact pracowali nad usprawnieniem, poprawą i ujednoliceniem standardów obsługi oraz implementacją dobrych praktyk w tym zakresie,
  • Communication Skills, na którym handlowcy pogłębiali wiedzę i umiejętności w zakresie kluczowych kompetencji na poziomie komunikacji z klientem
  • K-SAP Certified II, na którym doradcy serwisowi zmierzyli się z egzaminem teoretycznym i praktycznym!

Do naszej siedziby zapraszamy codziennie:

  • Dział Szkoleń – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • Dział Badań CATI – pracuje 7 dni w tygodniu od 9.00 do godziny 21:00

Do zobaczenia!