Dystrybutorzy wiodących marek samochodów, reagując na zmiany i potrzeby rynku oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumenta wdrażają wiele programów szkoleniowych dotyczących samochodów elektrycznych.
Nasz ekspert Tomasz Otawa, we współpracy z firmą RAYTHEON, po dużym zeszłorocznym projekcie dla marek Peugeot i Citroen, rozpoczął właśnie prowadzenie cyklu szkoleń na temat elektromobilności skierowanego do sieci dealerskich marki Opel.
W sesjach szkoleniowych uczestniczą doradcy serwisowi, konsultanci ds. sprzedaży i kadra menedżerska. Ogólna tematyka szkolenia zamyka się w trzech programach:
- „Strategia sprzedaży w obliczu elektromobilności”,
- „Sprzedaż samochodów nowych a elektromobilność”,
- „Wyzwania serwisu w obliczu elektromobilności”.
Podczas sesji poruszane są zagadnienia z wielu obszarów związanych z elektryfikacją, między innymi:
- europejskich przepisów w sprawie jakości powietrza,
- polskich programów wspierających elektromobilność i rozwój paliw alternatywnych,
- wymagań klientów w czasach napędów ICE, HEV, BEV,
- nowych wyzwań związanych z wprowadzaniem konkretnych dyrektyw.
Omawiane zostają strategie marketingowe, wymagania infrastruktury dla samochodów elektrycznych oraz szeroko rozumianą obsługę (sprzedażową i serwisową) klienta zainteresowanego i /lub posiadającego samochody z alternatywnymi napędami.
Posiadając wieloletnie doświadczenie w szkoleniach i doradztwie w branży motoryzacyjnej, mając na koncie wiele godzin przeprowadzonych sesji z elektromobilności, również na podstawie autorskich programów szkoleniowych jesteśmy przygotowani do konfrontacji z nową tematyką. Posiadaną wiedzę i doświadczenie przekazujemy kolejnym uczestnikom. Zaufanie kolejnych klientów, korzystających z naszej oferty i doświadczenia trenerów jest najlepszą rekomendacją i gwarantem jakości naszych usług.
Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.