Sprzedaż on-line, wdrażanie, poprawa funkcjonalności i intuicyjności platform, wykorzystywanie narzędzi, udoskonalanie obsługi klienta w tym trybie zakupowym zaczęto stosować już wiele lat temu. Obecnie digitalizacja procesu sprzedaży to priorytetowe działanie nie tylko dużych, ale średnich i małych firm z wielu branż. To działanie obowiązkowe tam, gdzie chcemy sprzedawać, wyprzedzać konkurencję i istnieć na rynku.
Zakończyliśmy właśnie pierwszy etap szkolenia dla działów handlowych salonów sprzedaży marki KIA z pełnego procesu wdrożenia sprzedaży on-line.
Szkolenie obejmowało wprowadzenie i przepracowanie pełnego procesu sprzedaży samochodów on-line. Skupiliśmy się na nabyciu przez handlowców umiejętności poprowadzenia klienta przez proces obsługi on-line na podstawie “KIA DIGITAL SALES PROCESS – 5 STEPS”. Rozwinięciu umiejętności w pokonywaniu obiekcji związanych z procesem zakupowym klienta oraz nabyciu umiejętności prezentacji samochodu on-line za pomocą dostępnych narzędzi.
W części teoretycznej udział wzięło ponad 250 handlowców. To ciekawy i angażujący projekt. Dziękujemy KIA Motors Polska, uczestnikom i trenerom. Kolejny etap szkolenia – część praktyczna przed nami.