Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Mapa serwisu

Otawa Group Grupa Doradcza Szkolenia Certyfikacyjne dla marki KIA

Szkolenia Certyfikacyjne dla marki KIA

Szkolenia Certyfikacyjne podnoszą wiedzę pracowników.

Pozwalają na rozwój i motywują do działania przez zaliczanie kolejnych etapów w procesie zdobywanego doświadczenia, umiejętności i kwalifikacji. Szkolenia dla sprzedawców i doradców serwisowych z poziomu Certified, Expert i Master wypełniają grafiki naszych trenerów.

Szkolenia certyfikacyjne prowadzimy w małych grupach, aby każdy z uczestników mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Kilkuosobowa grupa pozwala w pełni wykorzystać czas przeznaczony na ćwiczenia i praktyczne warsztaty. Nie tylko wiedza merytoryczna ale odpowiednie wykorzystanie jej w kontakcie z klientem jest tym co chcemy osiągnąć w pracy z uczestnikami szkoleń.

  • Standardy obsługi klienta na każdym etapie kontaktu,
  • wartość marki,
  • komunikacja interpersonalna,
  • wzmocnienie oceny własnej w oczach klienta,
  • rozmowa telefoniczna z klientem,
  • symulacje obsługi klienta,
  • plan rozwoju kompetencji,
  • decyzje zakupowe,
  • psychologiczna koncepcja typów klienta,
  • badanie potrzeb klienta,
  • kompetencje pracownika na danym stanowisku,
  • rodzaje zachowań i postaw klientów.

Z tymi i wieloma innymi zagadnieniami mierzymy się podczas szkoleń certyfikacyjnych. Analizujemy i przeprowadzamy symulacje wielu różnych trudnych sytuacji z klientem. Czas przeznaczony na sesje wykorzystujemy maksymalnie. Zaangażowanie i zadowolenie uczestników jest najlepszą odpowiedzią na atrakcyjność i potrzeby dedykowanego szkolenia.

Oceny naszej pracy i naszych trenerów są najlepszym tego dowodem.