Pozwalają na rozwój i motywują do działania przez zaliczanie kolejnych etapów w procesie zdobywanego doświadczenia, umiejętności i kwalifikacji. Szkolenia dla sprzedawców i doradców serwisowych z poziomu Certified, Expert i Master wypełniają grafiki naszych trenerów.
Szkolenia certyfikacyjne prowadzimy w małych grupach, aby każdy z uczestników mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Kilkuosobowa grupa pozwala w pełni wykorzystać czas przeznaczony na ćwiczenia i praktyczne warsztaty. Nie tylko wiedza merytoryczna ale odpowiednie wykorzystanie jej w kontakcie z klientem jest tym co chcemy osiągnąć w pracy z uczestnikami szkoleń.
- Standardy obsługi klienta na każdym etapie kontaktu,
- wartość marki,
- komunikacja interpersonalna,
- wzmocnienie oceny własnej w oczach klienta,
- rozmowa telefoniczna z klientem,
- symulacje obsługi klienta,
- plan rozwoju kompetencji,
- decyzje zakupowe,
- psychologiczna koncepcja typów klienta,
- badanie potrzeb klienta,
- kompetencje pracownika na danym stanowisku,
- rodzaje zachowań i postaw klientów.
Z tymi i wieloma innymi zagadnieniami mierzymy się podczas szkoleń certyfikacyjnych. Analizujemy i przeprowadzamy symulacje wielu różnych trudnych sytuacji z klientem. Czas przeznaczony na sesje wykorzystujemy maksymalnie. Zaangażowanie i zadowolenie uczestników jest najlepszą odpowiedzią na atrakcyjność i potrzeby dedykowanego szkolenia.
Oceny naszej pracy i naszych trenerów są najlepszym tego dowodem.