OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Aktualności


Szkolenia Certyfikacyjne dla marki KIA


Szkolenia Certyfikacyjne podnoszą wiedzę pracowników.


Pozwalają na rozwój i motywują do działania przez zaliczanie kolejnych etapów w procesie zdobywanego doświadczenia, umiejętności i kwalifikacji. Szkolenia dla sprzedawców i doradców serwisowych z poziomu Certified, Expert i Master wypełniają grafiki naszych trenerów.

Szkolenia certyfikacyjne prowadzimy w małych grupach, aby każdy z uczestników mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Kilkuosobowa grupa pozwala w pełni wykorzystać czas przeznaczony na ćwiczenia i praktyczne warsztaty. Nie tylko wiedza merytoryczna ale odpowiednie wykorzystanie jej w kontakcie z klientem jest tym co chcemy osiągnąć w pracy z uczestnikami szkoleń.

  • Standardy obsługi klienta na każdym etapie kontaktu,
  • wartość marki,
  • komunikacja interpersonalna,
  • wzmocnienie oceny własnej w oczach klienta,
  • rozmowa telefoniczna z klientem,
  • symulacje obsługi klienta,
  • plan rozwoju kompetencji,
  • decyzje zakupowe,
  • psychologiczna koncepcja typów klienta,
  • badanie potrzeb klienta,
  • kompetencje pracownika na danym stanowisku,
  • rodzaje zachowań i postaw klientów.

Z tymi i wieloma innymi zagadnieniami mierzymy się podczas szkoleń certyfikacyjnych. Analizujemy i przeprowadzamy symulacje wielu różnych trudnych sytuacji z klientem. Czas przeznaczony na sesje wykorzystujemy maksymalnie. Zaangażowanie i zadowolenie uczestników jest najlepszą odpowiedzią na atrakcyjność i potrzeby dedykowanego szkolenia.

Oceny naszej pracy i naszych trenerów są najlepszym tego dowodem.