Realizujemy w tej chwili równolegle cztery duże projekty: trzy w branży automotiv i jeden w branży energetycznej. Oprócz oceny jakości sprzedaży samochodów przez Handlowców dla dwóch dużych marek z TOP 10 w Polsce, realizujemy również badanie dla sieci serwisów oponiarskich, oraz obsługi klienta w placówkach jednej z firm energetycznych. Trzymamy kciuki za dobre wyniki!
Badanie „Tajemniczy klient” to dedykowane narzędzie diagnozy luk kompetencyjnych zespołów handlowych. Nasza ogólnopolska sieć audytorów, studio CATI i zespół badawczy z pełnym zaangażowaniem realizują aktualnie 4 duże projekty:
- ocenę jakości obsługi klientów dla dwóch marek samochodowych z listy TOP 10 sprzedaży w Polsce,
- weryfikację standardów obsługi w sieci serwisów oponiarskich,
- ocenę jakości obsługi klienta w punktach wiodącej na rynku firmie energetycznej.
Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki za dobre wyniki audytów!