OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Innowacje


Oferta dla dealerów samochodowych. Outsourcing usług call center


Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na aktywne wsparcie działań Państwa Konsultantów Handlowych i Doradców Serwisowych poprzez kompleksowe zarządzanie kontaktami telefonicznymi z Klientami.


Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na rynku dealerskim potrzebę skutecznego „zamykania leadów” prowadzącego do wzrostu sprzedaży samochodów, usług serwisowych i spotkań z potencjalnymi Klientami. Działania te skutkują nie tylko budowaniem długotrwałych relacji z Klientami, ale poprzez ich systematyczne prowadzenie i wysoką jakość tworzeniem najbardziej efektywnej grupy Klientów – ambasadorów Państwa firmy! Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i szczegółowo odniesiemy się do indywidualnych oczekiwań na spotkaniu i bezpłatnych konsultacjach, które ustalimy telefonicznie.

Cele:

  • weryfikacja i aktualizacja bazy danych Klientów salonu i serwisu,
  • generowanie „gorących leadów” sprzedażowych i serwisowych,
  • realizowanie dealerskich badań CSI,
  • prowadzenie „follow-up” dla działów sprzedaży i serwisu,
  • budowanie szans sprzedażowych – zapraszanie na wydarzenia, eventy, akcje serwisowe etc.,
  • odnawianie kontaktów z Klientami.

Szczegółowy zakres usług

Nasz dział obsługi telefonicznej może wspierać Państwa kontakty z Klientami w obszarach:

  • Odnowienie kontaktu
    Kontakt telefoniczny z Klientami, którzy kupili wcześniej samochód – zaproszenie do salonu, na spotkanie lub jazdę próbną nowym modelem.
  • Kończący się przegląd, gwarancja, ubezpieczenie…
    Kontakt z Klientami, którym zbliża się termin przeglądu czy kończy się ważność polisy ubezpieczeniowej, aby przypomnieć i zaprosić na wizytę do salonu/serwis.
  • Badania CSI
    Regularna ocena poziomu satysfakcji, jakości obsługi i zadowolenia Klienta po wizycie w salonie, jeździe próbnej czy wizycie w serwisie w oparciu o ankietę telefoniczną.
  • Jazda próbna
    Zaproszenie na jazdę próbną nowych i aktualnych Klientów.
  • Zaproszenie na wydarzenia
    Kontakt z Klientami w celu zaproszenia na:
    – Prezentację nowego modelu czy nowych usług,
    – Dni otwarte salonu połączone z konkursami dla Klientów np.: samochód na weekend,
    – Eventy okolicznościowe, np.: z okazji Dnia Dziecka,
    – Sezonowe akcje serwisowe, np.: wakacyjna kontrola samochodu.

Fakt

Podczas realizowanej ostatnio kampanii dla jednego z naszych Klientów – wielomarkowego salonu – w ciągu 5 dni dotarliśmy do 435 osób, z czego:

  • 25 % Klientów skorzystało z zaproszenia na dni otwarte!
  • 8 % skorzystało z jazdy próbnej
  • 75 % pozytywnie oceniło aktywność Dealera w tym obszarze.

Wprowadzone rozwiązania poprzedzone będą audytem w celu dostosowania narzędzi i rozwiązań do struktury i kultury organizacyjnej salonu.

Co wyróżnia naszą ofertę

  • 20 lat doświadczenia w realizacji usług badawczo – szkoleniowych dla branży motoryzacyjnej.
  • Realizacja badań przez doświadczonych, starannie dobranych i dedykowanych teleankieterów.
  • Specjalistyczna platforma informatyczna pozwalająca na odsłuchiwanie rozmów w czasie rzeczywistym i bieżący dostęp do wyników.
  • Rejestracja audio 100% wywiadów telefonicznych.

Jesteśmy również gotowi do realizacji dodatkowych działań w zakresie badań, coachingu i szkoleń w oparciu o Państwa indywidualne potrzeby i oczekiwania.

Zachęcamy do kontaktu.