Oferta dla dealerów samochodowych. Outsourcing usług call center
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na aktywne wsparcie działań Państwa Konsultantów Handlowych i Doradców Serwisowych poprzez kompleksowe zarządzanie kontaktami telefonicznymi z Klientami.
Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na rynku dealerskim potrzebę skutecznego „zamykania leadów” prowadzącego do wzrostu sprzedaży samochodów, usług serwisowych i spotkań z potencjalnymi Klientami. Działania te skutkują nie tylko budowaniem długotrwałych relacji z Klientami, ale poprzez ich systematyczne prowadzenie i wysoką jakość tworzeniem najbardziej efektywnej grupy Klientów – ambasadorów Państwa firmy! Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i szczegółowo odniesiemy się do indywidualnych oczekiwań na spotkaniu i bezpłatnych konsultacjach, które ustalimy telefonicznie.
Cele:
- weryfikacja i aktualizacja bazy danych Klientów salonu i serwisu,
- generowanie „gorących leadów” sprzedażowych i serwisowych,
- realizowanie dealerskich badań CSI,
- prowadzenie „follow-up” dla działów sprzedaży i serwisu,
- budowanie szans sprzedażowych – zapraszanie na wydarzenia, eventy, akcje serwisowe etc.,
- odnawianie kontaktów z Klientami.
Szczegółowy zakres usług
Nasz dział obsługi telefonicznej może wspierać Państwa kontakty z Klientami w obszarach:
- Odnowienie kontaktu
Kontakt telefoniczny z Klientami, którzy kupili wcześniej samochód – zaproszenie do salonu, na spotkanie lub jazdę próbną nowym modelem. - Kończący się przegląd, gwarancja, ubezpieczenie…
Kontakt z Klientami, którym zbliża się termin przeglądu czy kończy się ważność polisy ubezpieczeniowej, aby przypomnieć i zaprosić na wizytę do salonu/serwis. - Badania CSI
Regularna ocena poziomu satysfakcji, jakości obsługi i zadowolenia Klienta po wizycie w salonie, jeździe próbnej czy wizycie w serwisie w oparciu o ankietę telefoniczną. - Jazda próbna
Zaproszenie na jazdę próbną nowych i aktualnych Klientów. - Zaproszenie na wydarzenia
Kontakt z Klientami w celu zaproszenia na:
– Prezentację nowego modelu czy nowych usług,
– Dni otwarte salonu połączone z konkursami dla Klientów np.: samochód na weekend,
– Eventy okolicznościowe, np.: z okazji Dnia Dziecka,
– Sezonowe akcje serwisowe, np.: wakacyjna kontrola samochodu.
Fakt
Podczas realizowanej ostatnio kampanii dla jednego z naszych Klientów – wielomarkowego salonu – w ciągu 5 dni dotarliśmy do 435 osób, z czego:
- 25 % Klientów skorzystało z zaproszenia na dni otwarte!
- 8 % skorzystało z jazdy próbnej
- 75 % pozytywnie oceniło aktywność Dealera w tym obszarze.
Wprowadzone rozwiązania poprzedzone będą audytem w celu dostosowania narzędzi i rozwiązań do struktury i kultury organizacyjnej salonu.
Co wyróżnia naszą ofertę
- 20 lat doświadczenia w realizacji usług badawczo – szkoleniowych dla branży motoryzacyjnej.
- Realizacja badań przez doświadczonych, starannie dobranych i dedykowanych teleankieterów.
- Specjalistyczna platforma informatyczna pozwalająca na odsłuchiwanie rozmów w czasie rzeczywistym i bieżący dostęp do wyników.
- Rejestracja audio 100% wywiadów telefonicznych.
Jesteśmy również gotowi do realizacji dodatkowych działań w zakresie badań, coachingu i szkoleń w oparciu o Państwa indywidualne potrzeby i oczekiwania.
Zachęcamy do kontaktu.