Mapa strony O nas KRS Nasza misja Referencje Partnerzy Polityka Cookies Szkolenia sprzedażowe Zbiór dobrych praktyk Szkolenia on-line Szkolenia dofinansowane Szkolenia zamknięte Elektromobilność Wstęp do elektromobilności: “Elektromobilność – moda czy potrzeba czasów?” “Samochód elektryczny- jak to działa z punktu widzenia użytkownika/Klienta?” “Jak sprzedawać samochody elektryczne nowym i obecnym klientom?” Branża motoryzacyjna Techniki sprzedaży Zarządzanie Zarządzanie zasobami ludzkimi Rozwój umiejętności osobistych Różnice kulturowe w biznesie Otawa Group z Certyfikatem SUS.2.0 Zapytanie Badania rynku i społeczne Otawa Group z Certyfikatem PKJPA Badania ilościowe Oferta studia CATI Badania jakościowe Tajemniczy Klient – Mystery Shopping Zaplecze badawcze i techniczne Eye Tracking Ewaluacje MotoTrainer – Szkoła trenerów Dlaczego Dla kogo Program Trenerzy Innowacje Innowacyjny projekt strzelnicy dla osób niewidomych i słabowidzących Outsourcing Usług call center Projekt Innowacyjny Migacz Dealer Clinic Kontakt Praca Ankieter telefoniczny CSR Co to jest CSR? CSR PN-ISO 26000:2012 ETAP I CSR PN-ISO 26000:2012 ETAP II Mediacje Mediatorzy Mediacje gospodarcze About Us Ochrona Danych Osobowych (RODO) Grupa Doradcza Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Mapa strony