Branża motoryzacyjna
Dla firm branży motoryzacyjnej realizujemy szkolenia oraz kompleksowe projekty badawczo - szkoleniowe.
Szkolenia prowadzone są w wybranej lokalizacji – u Klienta lub w ośrodkach szkoleniowych ulokowanych w kilku miejscach w Polsce.
Podczas szkoleń produktowych połączonych z prezentacją nowych modeli – współpracujemy z ośrodkami szkoleniowymi, które mają możliwość wprowadzenia do sali samochodów. Organizujemy również jazdy testowe na drogach publicznych lub na wynajętych w tym celu torach wyścigowych.
Każdy projekt badawczo-szkoleniowy składa się z następujących etapów:
- diagnoza potrzeb Klienta – Badania „Tajemniczy Klient”
- raport z badań i rekomendacje działań rozwojowych
- szkolenia opracowane na podstawie wyników badań
- raport poszkoleniowy i dalsze rekomendacje (kolejne fale badań „Tajemniczy Klient”i szkolenia).
Opcjonalnie, w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta, proponujemy coaching i/lub doradztwo w wybranym obszarze zarządzania autoryzowanym salonem lub serwisem samochodowym.
Przykładowe realizacje szkoleń dla branży motoryzacyjnej:
DZIAŁ SPRZEDAŻY
Przykładowe tematy szkoleń:
- Techniki sprzedaży
- Standardy obsługi Klienta
- Jak przekonać Klienta do marki i salonu
- Komunikacja w procesie obsługi Klienta
- Trudne sytuacje w obsłudze Klienta
- Dealer specjalizujący się w sprzedaży przez Internet
- Sprzedaż samochodów używanych
- Jak sprzedać flotę
- Negocjowanie i wywieranie wpływu w pracy handlowca flotowego
- Zarządzanie relacjami z Klientami (CRM) + opcja wprowadzenia do systemu CRM
- Analiza potrzeb Klienta
- Prezentacja samochodu językiem korzyści
- Jazda Próbna
- Negocjacje
- Finalizacja Sprzedaży
- Kontakt posprzedażny
- Szkolenia produktowe
- przedstawienie cech – zalet – korzyści nowego modelu
- porównanie z konkurencją
- jazdy testowe
- Sprzedaż produktów finansowych
DZIAŁ SERWISU
Przykładowe tematy szkoleń:
- Standardy obsługi Klienta serwisu samochodowego
- Standardy obsługi Klienta w Recepcji
- Sprzedaż konsultatywna dla Doradców Serwisowych
- Komunikacja w procesie obsługi Klienta
- Jak sprzedać akcesoria i dodatkowe usługi
- Skuteczna komunikacja przez telefon
- Analiza potrzeb Klienta
- Prezentacja usług autoryzowanego serwisu samochodowego językiem korzyści
- Negocjacje
- Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Budowanie relacji z Klientami serwisu
- Szkolenia produktowe
Miastem, w którym znajduje się nasza siedziba są Katowice; szkolenia prowadzimy wszędzie tam, gdzie jest nasz Klient – na terenie całego Śląska, Polski, jak również za granicą.