OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH (RODO)

 


Strona startowa Elektromobilność


“Jak sprzedawać samochody elektryczne nowym i obecnym klientom?”


Temat: „Jak sprzedawać samochody elektryczne nowym i obecnym klientom?’


Czas trwania sesji szkoleniowej „on-line” – 60 min

„Aż 89% badanych byłaby zainteresowana odbyciem jazdy próbnej takim pojazdem! Ponad ¼ planujących zakup samochodu w ciągu najbliższych 3 lat (N=289) rozważa zakup pojazdu z napędem elektrycznym.”

Profil klienta. Dane sprzedażowe. Argumenty zachęcające klineta do podjęcia decyzji zakupowych. Wiele wskazówek handlowych pomocnych sprzedawcom w salonach samochodowych. Klienci samochodów elektrycznych to nie tylko osoby fizyczne ale wiele firm, korzystających z dotacji unijnych skierowanych na te inwestycje. Jak rozpoznać klienta zainteresowanego elektrykiem, jakie najważniejsze zalety samochodu przedstawić. Jakie formy finansowania zaproponować.

Program szkolenia:

  • Krótka instrukcja obsługi klienta, czyli jak prowadzić rozmowę handlową, aby ułatwić Klientowi wybór?
  • Profil Klienta, który kupuje auto elektryczne – jeden Profil to za mało.
  • „Sell to Buyers not to Non-buyers?”
  • TOP 10, czyli lista zalet samochodów elektrycznych.
  • 5 kroków sprzedaży samochodów elektrycznych.

W przypadku pytań i zainteresowania ofertą prosimy o kontakt :