“Jak sprzedawać samochody elektryczne nowym i obecnym klientom?”
Temat: „Jak sprzedawać samochody elektryczne nowym i obecnym klientom?’
Czas trwania sesji szkoleniowej „on-line” – 60 min
„Aż 89% badanych byłaby zainteresowana odbyciem jazdy próbnej takim pojazdem! Ponad ¼ planujących zakup samochodu w ciągu najbliższych 3 lat (N=289) rozważa zakup pojazdu z napędem elektrycznym.”
Profil klienta. Dane sprzedażowe. Argumenty zachęcające klineta do podjęcia decyzji zakupowych. Wiele wskazówek handlowych pomocnych sprzedawcom w salonach samochodowych. Klienci samochodów elektrycznych to nie tylko osoby fizyczne ale wiele firm, korzystających z dotacji unijnych skierowanych na te inwestycje. Jak rozpoznać klienta zainteresowanego elektrykiem, jakie najważniejsze zalety samochodu przedstawić. Jakie formy finansowania zaproponować.
Program szkolenia:
- Krótka instrukcja obsługi klienta, czyli jak prowadzić rozmowę handlową, aby ułatwić Klientowi wybór?
- Profil Klienta, który kupuje auto elektryczne – jeden Profil to za mało.
- „Sell to Buyers not to Non-buyers?”
- TOP 10, czyli lista zalet samochodów elektrycznych.
- 5 kroków sprzedaży samochodów elektrycznych.
W przypadku pytań i zainteresowania ofertą prosimy o kontakt :
- Beata Wrocławska
- Tel. 795 154 191
- e-mail: beata.wroclawska@otawagroup.pl